niedziela, 3 lutego 2013

Rozdział 2

2 luty 2013 r.

~z perspektywy Kasi~


- Mamo, jadę do zoologicznego! Muszę dokupić parę rzeczy. - powiedziałam. Weszłam do swojego pokoju. - Gdzie on jest? - pomyślałam, szukając portmonetki. - Miau! - odezwał się mój kot, Mundek. Spojrzałam tam, gdzie on patrzył. - Dzięki! - powiedziałam pakując portfel do plecaka. - Kupię ci jakąś zabawkę. I tobie też. I tobie. Ty też coś dostaniesz. - pozostałe kociaki Tony, Lisa i Mika były zazdrosne.
- Dla was też coś znajdę. - nachyliłam się nad klatką w której biegały chomiki: Suzi, Kizi, Tina, Sim i Daisy.
- A dla was kupię nowe poidełko. - zwróciłam się do kanarków Rio i Zoe. Ptaszki zaćwierkały z radością. Wychodząc pożegnałam się z hasającymi po ogrodzie psami Starkiem, Rhodey'em i Lucą. Po powrocie porozdawałam zwierzakom podarki. Psiaki dostały gumowe kości, koty myszki-maskotki, chomiczki kólka do biegania, a kanarki, zgodnie z obietnicą, lśniące poidełko. Gdy weszłam do swojego pokoju, zobaczyłam mamę próbującą posprzątać. Bezskutecznie. - O, w końcu przyszłaś! Posprzątaj tu trochę. Jeszcze chwila a nie będziemy mogli tu wejść. - powiedziała. - Dobrze, zaraz tu posprzątam.- odrzekłam. Po ogarnięciu bałaganu do mojej głowy uderzyła myśl. - O kurka wodna! Przecież dzisiaj przychodzi do mnie Iza! Muszę sie doprowadzić do porządku! - W tempie tornada wzięłam prysznic i przygotowałam przekąski. Po chwili rozległ się dzwonek. Gdy koleżanka się rozgościła powiedziała:
- Ale masz fajnie. Tyle zwierzaków. Jak w ZOO. Też bym chciała mieć jakieś zwierzątko, ale moi rodzice się nie zgadzają.- wyznała.
-Chodź, pokażę ci je wszystkie. - zaproponowałam. Zaprezentowała jej wszystkie pupile. Później siłowaliśmy się ze Starkiem i Rhodey'em, głaskałyśmy Lisę i Mikę, obserwowałyśmy zabawy chomików i wypuściłyśmy Rio i Zoe, żeby sobie polatały po pokoju. Potem ogladałyśmy jakąś komedię i śmiałyśmy się do rozpuku. Niestety po jakimś czasie przyjechał tata Izy. Zastanawiałam się, czemu tak wcześnie pojechała. Po spojrzeniu na zegarek wiedziałam czemu. Była 22.00.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kolejny rozdział, kolejna postać xdd.
Kasia ma 15 lat, jest średniego wzrostu, jest dosyć chuda. Ma ciemne, kręcone włosy i zielone oczy. Kocha zwierzęta. Interesuje się również prehistorią i dinozaurami. Lubi też filmy science fiction, przygodowe i akcji, ale czasem obejrzy komedię. To chyba tyle. Następne rozdziały już w przygotowaniu :))

1 komentarz:

  1. Super:) Niezły zwierzyniec - tylko konika brakuje;P Ale i tak świetne... Co dostajesz z wypracowań?!

    OdpowiedzUsuń